24. 6. 2021
Provozujete náš e-shop a rádi byste ušetřili čas při podávání zásilek na pobočce České pošty? Tato automatizace Vám může ušetřit hodiny měsíčně.
Pro získání přístupů do PoštaOnline.cz je nejprve nutné si s Česká pošta s. p. uzavřít zákaznickou smlouvu (registrovat se). Po registraci a získání přístupů do Pošta Online je možné se přihlásit.
Po přihlášení klikneme na odkaz Podání Online v levém menu a potvrdíme tlačítkem Vstup do Podání online. Následně v levém menu vybereme Import dat a na stránce dole poté Konfigurace.
Následně vyplníme formulář konfigurace s těmito údaji:
Takto by měl přesně formulář vypadat.
Všechna ostatní pole necháme prázdná / výchozí a potvrdíme tlačítkem Uložit.
Nyní máme šablonu pro import vytvořenou a můžeme přejít k výměně dat. V administraci e-shopu jdeme do Objednávky - tlačítko EXPORT - DOPRAVCI. Zvolíme dopravce Česká pošta a rozsah objednávek, pro které chceme export provést a potvrdíme tlačítkem EXPORTOVAT.
Zvolíme dopravce Česká pošta a rozsah objednávek pro export/import do Podání Online.
Server nám nabídne CSV soubor ke stažení, který je nutný stáhnout do počítače. Následně se přepneme do záložky Podání Online a po přihlášení zvolíme v levé horní části Import dat. Dole vybereme stažený CSV soubor z počítače přes tlačítko Procházet a Výběr konfigurace zvolíme Import E-SHOP. Import potvrdíme tlačítkem Import CSV.
Vyskočí nám nové okno Seznam podání - zvolíme Nové podání. Číslo podání vyplníme např. 1 a potvrdíme Uložit. Následně klikneme na Nová dávka.
Zpracování importovaného CSV souboru.
V seznamu Importů bychom již měli vidět zpracování daného souboru. Poté zvolíme Ruční vstup, kde již vidíme Seznam podání a Seznam dávek, kde jednotlivé zásilky je možné zkontrolovat, doplnit a vytisknout.
Máte dotazy?